Finaldag på VinterTouren…!

Finaldag på VinterTouren…! På söndagsförmiddagen så spelas semifinalerna i TaTKs tävling på VinterTouren med 20 000 kr i prispengar. Två blåvita har nått finaldagen – Hugo Nossler och Jonathan Stenberg. Semifinalerna startar kl 9. Damer; Valeria Marinova, Karlskrona vs Anouk Oderkerk, Pixbo och Vaida Matuseviciute, KLTK, vs Nora Svensson, Västerås. Herrar; Adam Heinonen, Växjö, vs Jonathan Stenberg, Tabergsdalen och Hugo Nossler, Tabergsdalen, vs Jonathan Backman, KLTK.

Finalerna spelas kl 1245 – hjärtligt välkomna att följa alla matcher i tävlingen på plats eller hemma i soffan via länkarna MatchiTV bana 1 och 2 och SportEye bana 3 och 4…! Spelaren som “står” först/överst i spelordningen har siffrorna till vänster vid domarstolens vänstra sida, gamesiffror överst och setsiffror under.

Här länk till lottning och speltider !

Varmt välkomna…!