Bra erbjudande från samarbetspartner…!

Bra erbjudande från samarbetspartner…! Just nu har vår samarbetspartner Intersport 25% på allt i butik och på intersport.se, ett perfekt läge att köpa det ni behöver för vårens alla aktiva dagar. När du handlar allt från fotbollsskor och hockeyklubbor till regnkläder, sneakers och sportmode på Intersport får både du och vår förening bonus. För Du har väl valt att stötta vår förening lite extra under ”Mina sidor”? Återkom om ni har frågor eller funderingar!
*Gäller på ordinarie pris i butik och online 20–27/3 och kan ej kombineras med andra
rabatter och erbjudanden. Gäller ej varumärkena Asics, Thule, Hövding, Stiga bordtennisbord,
presentkort,elektronik, pulsklockor, cyklar, studsmattor, träningsmaskiner, el-scooter, golf,
supporterprodukter, beställningsvaror, föreningskläder.