VinterTouren – huvudtävlingen igång…!

VinterTouren – huvudtävlingen i igång…! På fredagsmorgonen inleds huvudtävlingen i TaTKs tävling på VinterTouren med 20 000 kr i prispengar. Från kvalet på torsdagen så lyckades 5 st hemmaspelare kavla in; Bella Bäcker, Nadja Nordquist, Ella Strahl, Gustav Ellbring och Joel Nyqvist. Redan klara blåvita spelare för huvudtävling är Hugo Nossler, Jonathan Stenberg, Edin Hibic, Eric Nilsson och Tilde Grund. På fredagen så spelas 1:a omgången. De seedade “anländer” på lördagen. Toppseedade är Adam Heinonen, Växjö och June Björk, Trollbäcken.

Finalspel sker på söndag 14 januari kl 1245 – hjärtligt välkomna att följa alla matcher i tävlingen på plats eller hemma i soffan via länkarna MatchiTV bana 1 och 2 och SportEye bana 3 och 4…! Spelaren som “står” först/överst i spelordningen har siffrorna till vänster vid domarstolens vänstra sida, gamesiffror överst och setsiffror under.

Här länk till lottning och speltider !

Varmt välkomna…!