Vinst, final och semiplatser i Bravida Cup…!

bc16d   bc16f16

Även den andra helgen höll sig TaTKare framme på finaldagen när 14-, 16-, dam- och herrklasser avslutades. Vinst i damklassen blev det för Anna Hermann (bild 1 till vänster). Klara Milicevic (bild 2 till höger) som lirade i två klasser spelade sig fram till två semifinaler. Efter vinst i F16 lämnade hon mycket förnuftigt återbud i damklassen i semifinalen efter mycket tufft matchande och imponerande vinster. I F16-finalen var nog orken lite nedsatt och hon fick ge sig i raka set.

bc16semi   TeaserTC16nr2.jpg

Alex Boozer knep en semifinalplats i P14 och Josefin Andersson tog vara på en “Lucky Looser” plats i F16 och nådde också semifinalspel. Hela 204 st matcher har nu genomförts under två spelhelger – imponerande…! Stort TACK till huvudsponsorn Bravida och alla som hjälpt till under dessa båda helger. 2016-10-02