TaTK ny medlem i Svenska Padelförbundet…!

Nu är Tabergsdalens Tennisklubb ny medlem i Svenska Padelförbundet. Klubben har ju en bana utomhus och en inomhus och flera spelare börjar bli mycket duktiga med sina padeltennisrack. Detta innebär att Du som är medlem i Tabergsdalens Tennisklubb och är tävlingssugen kan nu spela sanktionerade padeltennistävlingar för Tabergsdalens Tennisklubb. Läs nedan hur Du skall gå tillväga när Du löser tävlingslicens! Vi välkomnas även av Svenska Padelförbundets på deras facebooksida – se nedan…! Mer INFO om Svenska Padelförbundet hittar Du här ! 2018-01-19

——————————————————————————————

Ny klubb i förbundet – välkommen säger vi till Tabergsdalens Tennisklubb. Flera klubbar är på ingång, återkommer snart med dem.

———————————————————————————————-

Tävlingslicens

För att du ska kunna delta i tävlingar sanktionerade av Svenska Padelförbundet måste du ha Tävlingslicens.

Tävlingslicensen ger dig en olycksfallsförsäkring vid en tävling samt möjlighet att få rankingpoäng.

Tävlingslicens gäller per kalenderår och för att få tillgodoräkna sig rankingpoäng måste den klubb , du representerar, vara medlem i Svenska Padelförbundet. Man kan inte bara uppge hallen man brukar spela i.

Licensen skall vara betald till Svenska Padelförbundet innan tävlingen startar.

För år 2018 kostar en licens 400 kr.

Såhär betalar man:
– Logga in på matchi.se (nya användare måste registrera sig först)
– Sök på anläggningar – Padel Sweden (fungerar inte på Iphoneappen)
Mitt på sidan finns bara en rad att välja på, klicka där
Två alternativ finns Årsavgift (gäller endast klubbar) och sen har vi spelarlicens.

Fyll i alla uppgifter och betala 400,- för 2018
Frågor på detta ?? maila info@padelsweden.se