Svenska TENNIS Magasinet gästade TaTK…!

Det Svenska TENNIS Magasinet gästade TaTK under Elitseriespelet – i decembernumret finns artikeln med – läs nedan…!

Är Du sugen på att prenumerera…? Se nedan! Det levereras ständigt bra artiklar för Dig som gillar tennis…! 2017-12-13

——————————————————————————————————

Erbjudande till medlemmar i Tennisklubbar

Helårsprenumeration av 6 nummer

Pris: 349 kr (inklusive moms och porto i Sverige)

Välkommen till Svenska Tennismagasinet!

Svenska Tennismagasinet är landets ledande magasin om tennis och belyser såväl internationell som svensk tennis på alla nivåer.

Magasinet samarbetar med några av svensk tennis största profiler, t.ex. Mats Wilander och Jonas Björkman, vilket medför att vi genom deras kontaktnät får tillgång till intervjuer med de allra största internationella stjärnorna.

Tidningen fokuserar både på den internationella proffstouren för herrar och damer, men bevakar också svensk klubbverksamhet, junior- och veterantennis. Givetvis ger vi också träningstips till spelare på alla nivåer.

Magasinet kommer ut med 6 utgåvor per år. Telefon: + 46 31 706 91 00