Slutspel i Lag-SM på Tennisstadion…!

Slutspel i Lag-SM på Tennisstadion…! Kommande helg så spelar TaTKs Damer och Herrar slutspel i lag-SM efter varsin vinst i Division 1 Väst.

Damernas slutspel avgörs på hemmaplan på Tennisstadion. Semifinalspel på lördagen där TaTK möter storfavoriten Fair Play Malmö. Upsala Stud IF möter SALK i den andra. Matcherna startar kl 14 på lördagen. På söndagen startar spelet om SM-plaketterna kl 11. Varmt välkomna…!

Herrlaget åker till Stockholm där Mälarhöjden är arrangör. TaTK ställs mot hemmalaget på lördagen i semifinalen. Fair Play Malmö möter Ljusdal i den andra semifinalen.

Fantastiskt att TaTK – de blåvita från landet – har två lag i SM-slutspel. Vi önskar de båda lagen stort LYCKA TILL vilket behövs då det är väldigt bra motstånd på andra sidan nätet! 2022-09-01