Ny belysning på plats – LYSANDE…!

Nu är belysningsbytet på tennisbanorna inomhus klart – LYSANDE…! Två elitseriematcher har spelats i det nya ljuset – de båda gästande bortalagen Fair Play Malmö och KLTK har gett det beröm. En abonnemangskund trodde att vi satt fönster i taket. Någon sa – härlig ljusterapi i november. Nu kan man även ta bra bilder sa Henrik på swetennis. En helt ny tennishall sa någon. Se bilder nedan eller boka en bana och spela och upplev ljuset LIVE…!

Det är det USA-baserade LEDs4Sports som står bakom belysningen och har tillsammans med Bravida utfört uppdraget. Kika mer på deras hemsida; Leds4sports ! En känd kille från Småland har sagt några rader om den belysning som TaTK har valt – se nedan…! 2017-11-15

————————————————————————————————–

Här ser man skillnaden – bana 2 och 4 klara…!

——————————————————————————————————-

Från Leds4Sports hemsida;

Don’t take our word. See what others are saying including former world tennis champion Mats Wilander.

The combination of performance and aesthetics are incredible. And from what I have seen, LEDs4Sports has the best system in the world. I would recommend this system to any club serious about being the best in their market.

Mats Wilander

Ranked #1 in 1988, Mats won 7 Grand Slam singles titles (3 at the French Open, 3 at the Australian Open, and at the US Open) as well as one Grand Slam men’s doubles title at Wimbleton