Följ VinterTouren LIVE…!

Följ VinterTouren LIVE…! Idag spelas första omgången i huvudtävlingen. Flera TaTKare spelar idag – Edin, Johan, Marcus, Edvin, Josefin, Olivia, Emina och Tilde – se de blåvita spela via www.sporteye.se ! HEJA…!

Finalspel sker på söndag 16 januari kl 1230 – hjärtligt välkomna att följa alla matcher i tävlingen hemma i soffan via www.sporteye.se…! Pga rådande läge så får endast deltagare och coach/anhörig i tävlingen vistats i tennishallen – således ingen publik.

Självklart finns det möjligheter att köpa sofflotter..! Varje SOFFLOTT kostar 10 kr. Du sänder en swish till 070-2286022 (Karin Ekwurtzel) och skriv sofflott. Din swish skall vara sänd på matchdagen senast söndag kl 12. Allas sålda lotter läggs i en burk. Vinnare dras ”live” på bana 1 kl 1220 strax för finalerna spelas. Vi hoppas på Ert stöd och att flera lotter säljs. Swishar Du 30 kr så har Du alltså 3 st sofflotter. En STJÄRNVINST samt flera småvinster.

Länk till lottning och speltider hittar Du här !