Finaldag på Gotlandslägret…!

Perfekt matchspelshelg på Sveriges största ö där ALLA fått lira minst tre matcher – perfekt för tennisspelets utveckling…! En kul helg som ger klubbkänsla där man möts över åldersgränserna – lysande! TaTK-truppen på årets Gotlandsläger samlad med Visby TKs tävlingsledare Simon och Eduardo. Bakre raden; Malin, Alva, Felicia, Mia, Alva, Julia, Tilda och Pontus. Mellan; Elmer, Nelly, Alice och Mikael. Främre Joel, Simon VTK, Eduardo VTK, Gustav och Johan. Stort TACK till Malin och Mikael som fixade helgens marktjänst…!

Söndagsfrukost kl 7 med Bellmanhistorier…!

Pojkar 14; Gustav Ellbring 3:a, Joel Nyqvist 1:a, Karl-Fredrik Bellander Söderström 2:a SALK, Elmer Andersson 3:a.

Flickor 12B; Alva Andersson 3:a, Ebba Grund 1:a, Mia Hrgota 5:a, Julia Almqvist 2:a.

Pojkar 12A; Gustav Ellbring 3:a, Joel Nyqvist 1:a, Elmer Andersson 2:a.

Välförtjänade glassar efter mycket tennisspel…!