Familjen Sehested tackar…!

Våra medlemmar Marcus, Emilia och Brian Sehested flyttar ifrån bygden och vill själva förmedla några rader! TaTK tackar samtidigt för den tid Ni tillbringat oss hos och svingat Era rack och hoppas ofta på besök…! 2017-06-14

—————————————————————————-

Ett stort tack samt farväl från familjen Sehested.

Kära alla i TabergsdalensTK,

efter 7 år i denna fantastiska klubb är det nu dags att börja ett nytt kapitel i vårt liv. Fredagen den 16 juni flyttar Marcus, Emilia och jag till Skummeslövstrand☀. Ca 10 min från Båstad🎾. Även om vi fysiskt lämnar klubben så kommer den och ni alla alltid ha en stor plats i våra hjärtan❤.

Denna underbara klubb har under de senaste åren varit vårt andra hem. Klubben har haft en enorm betydelse för oss tre. Tabergsdalens TK är en klubb med klubbkänsla och ett stort varmt hjärta och kommer alltid vara vår “hemmaklubb”.

Stort tack till Ola, Lars och sportchef Pontus som gör så mycket för klubben! Stort tack även till alla tränare! Ni har alla gjort en skillnad för Marcus och Emilia. Tack Pontus L, Ankido, Emma, Pontus N, Tony och Ola!

Varmt tack till Guy som har spelat med både Marcus och Emilia och som jag har snackat med timme efter timme när barnen har tränat! Också ett stort tack till Göran som vecka efter vecka har spelat med Emilia.

Tillslut vill jag tacka alla vänner som vi har lärt att känna. Speciellt familjen Mikael Grandt, familjen Maria Nilsson samt familjen Manne Andersson. Vi kommer att sakna er alla mycket❤!

Onsdag blir Marcus och Emilias sista träningsdag i klubben😢.

Vi önskar er alla lycka till i framtiden och så hoppas vi att vi ses därute någonstans i TennisSverige🎾!

Många kramar till er alla från oss!!❤❤❤
Emilia, Marcus & Brian Sehested