“Slutsålt” på VinterTouren…!

“Slutsålt” på VinterTouren…! På torsdagsmorgonen inleds kvalspelet i TaTKs tävling på VinterTouren med 20 000 kr i prispengar. Kvalet var i år fyllt ända in till sista plats i både dam- och herrklassen – fantastiskt kul…! Sammanlagt startar 84 st spelare i årets upplaga med spelare på reservlistan. Klubbens egna spelare får i denna tävling möta mycket bra motstånd på hemmaplan. På fredag startar huvudtävlingen. Toppseedade är TaTKs Jonathan Stenberg och Nora Svensson, Upsala.

Finalspel sker på söndag 15 januari kl 1245 – hjärtligt välkomna att följa alla matcher i tävlingen även hemma i soffan via www.sporteye.se…! Spelaren som “står” först/överst i spelordningen har siffrorna till vänster vid domarstolens vänstra sida, gamesiffror överst och setsiffror under.

Här länk till lottning och speltider !

Varmt välkomna…!