“Slutsålt” på Vintertouren…!

“Slutsålt” på VinterTouren…! Imorgon torsdag inleds kvalspelet i TaTKs tävling på VinterTouren med 20 000 kr i prispengar. Kvalet var i år fyllt ända in till sista plats i både dam- och herrklassen – fantastiskt kul…! Sammanlagt startar 72 st spelare i årets upplaga med flera spelare på reservlistan. Klubbens egna spelare får i denna tävling möta mycket bra motstånd på hemmaplan. På fredag startar huvudtävlingen. Toppseedade är Markus Eriksson och Marina Yudanov som båda spelar för GLTK Göteborg.

Finalspel sker på söndag 12 januari kl 14 – hjärtligt välkomna att följa alla matcher i tävlingen hemma i soffan via www.sporteye.se…! Pga rådande läge så får endast deltagare i tävlingen vistats i tennishallen – således ingen publik.

Självklart finns det möjligheter att köpa sofflotter..! Varje SOFFLOTT kostar 10 kr. Du sänder en swish till 070-2286022 (Karin Ekwurtzel) och skriv sofflott. Din swish skall vara sänd på matchdagen senast söndag kl 13. Allas sålda lotter läggs i en burk. Vinnare dras ”live” på bana 1 kl 1345 strax för finalerna spelas. Vi hoppas på Ert stöd och att flera lotter säljs. Swishar Du 30 kr så har Du alltså 3 st sofflotter. En STJÄRNVINST samt flera småvinster.

Lottning hittar Du här; https://svtf.tournamentsoftware.com/tournament/B9A6CDCB-972B-407C-ABAE-FA18FCC54F66 2021-01-13