Samarbetspartners har bra erbjudande…!

Samarbetspartner har bra erbjudande…! Den 22/3–2/4 har vår samarbetspartner Intersport 25% rabatt på allt i butik och på intersport.se, ett perfekt läge att köpa det ni behöver för vårens alla aktiva dagar.
Bli medlem – stötta TaTK…! Genom ett medlemskap i Club Intersport får du tillgång till unika erbjudanden samt bonus på alla dina köp. Registrera din förening, Tabergsdalens Tennisklubb, under ”Mina sidor” på intersport.se så går även bonusen TaTK – varje gång du handlar! Återkom om ni har frågor eller funderingar!
*Gäller på ord. pris t.o.m. 2/4 kl: 23:59. Gäller ej produkter markerade med ”exkluderad från rabatter”, cykel, hockey, el-scooter, träningsmaskiner, presentkort, elektronik, föreningskläder, supporterprodukter eller beställningsvaror. Kan ej kombineras med andra erbjudanden och rabatter.