Fred och Marina Vintertourvinnare…!

Fred och Marina Vintertourvinnare…! Dagens matcher bjöd på fin tennisunderhållning – tyvärr utan publik – men tack vare www.sporteye.se så kunde matcherna ses LIVE hemma i sofforna. Fred Simonsson, Lidingö, vann herrklassen genom att vinna finalen med 6-2, 6-4 över Christian Samuelsson, Göteborg. I damklassen vann Marina Yudanov, Göteborg, också i två raka set, när hon finalslog Maja Radenkovic, Hörby/Höör, med 6-1, 6-2.

Det blev ett fullspäckat veckoslut i det blåvita nästet med spelare från hela Sverige – stort TACK till Er – Ni fixade de lokala angivna råden mycket bra…! TACK även till funktionärer, cafévärdar, domare och linjedomare samt givetvis Jonas på SportEye.se för fin LIVE-sändning. Vi “drömmer” och hoppas nästa gång på att publik får vara på plats och med bollkallar i finalspel så det blir en “riktig” tennisfest!?

Vinnare på Sofflotterna blev; Stjärnvinst Maria Nilsson. Övriga vinnare; Therese Valencia, Amanda Ekwurtzel och Frida Grandt. Grattis…! 2021-01-17

Finalresultat Tabergsdalen Vintertour 2021
Herrar