Dags för hemmapremiär i Elitserien med livesändning och Sofflotter…!

Dags för hemmapremiär i Elitserien med livesändning och Sofflotter…! Den Kungliga Lawn Tennisklubben från Stockholm gästar TaTK på torsdag 26 november. Vid TaTKs hemmamatcher brukar det vara trevliga event med gofika och bollasläpp. Så blir det ju inte i år. Ingen publik kommer att få vara på plats. ALLA kommer dock få möjlighet att se matcherna LIVE hemma i soffan via www.sporteye.se – GRATIS…!

Vi kommer därför ha sofflotter till varje match Du kan köpa (istället för bollasläpp). Varje SOFFLOTT kostar 10 kr. Du sänder en swish till 070-2286022 (Karin Ekwurtzel) och skriv sofflott. Din swish skall vara sänd på matchdagen senast kl 1815. Allas sålda lotter läggs i en burk. Vinnare dras ”live” på bana 1 när dubbelmatcherna är slut. Vi hoppas på Ert stöd och att flera lotter säljs. Swishar Du 30 kr så har Du alltså 3 st sofflotter. STJÄRNVINSTEN i Sofflotten 26 november innehåller; 1 st padeltimme TaTK, 4 st Godispåsar från BUBS, 4 st Daimstrut från GB Glace, Presentkort Pizzeria Happy Time, 1 timme inspelning från Sporteye samt present från Klippstugan i Taberg.

Halvapotten har vi haft de senast åren. Vi kör även detta i år trots annorlunda upplägg! Du sänder en swish till 070-2286022 (Karin Ekwurtzel) med 20 kr och skriver Halvapotten. Vinnare utses någon dag innan julafton.