Snart dags för SommarTouren att gästa Tennisstadion…!

Snart dags för SommarTouren att gästa Tennisstadion…! På torsdag är det sign-in (spelarna bekräftar sitt deltagande) för de över 240 st spelare som anmält sig till Tabergsdalen Open Elit 28-31 maj som är den 3:e tävlingen på årets SommarTour. Dock är det endast 84 st spelare som kommer att få spela tävlingen. På fredagen är det kvalspel, på lördag spelas 1:omg i huvudtävlingen, söndag 2:omg och kvartsfinaler och på måndag semifinaler och kl 1715 är det finalspel. Flera av de bästa spelarna i Sverige är anmälda. – Härligt med spel på hemmaplan för klubbens egna spelare, säger coachen Jonathan Stenberg. Sporteye gör det möjligt att följa några matcher och finalspelet “live” via datorn – topp…! Alla SommarTourens tävlingar hittar Du här...!