Föreningsdagar på Intersport med 25%…!

Föreningsdagar på Intersport med 25%…! 6-10 mars är det bra priser på Intersport på A6 passa på…! 2019-03-06

Exklusivt erbjudande till alla våra medlemmar!
Den 6-10 mars önskar vi alla våra medlemmar välkomna på exklusiva föreningsdagar hos vår samarbetsparter INTERSPORT! Som medlem får du 25% rabatt på allt i butiken* och samtidigt stöttar du din förening. Så passa på att handla sportutrustning, nya träningskläder, sneakers eller det senaste sportmodet till hela familjen. Alla köpen ger sedan pengar tillbaka till din förening.

Ta med den här inbjudan till butiken eller visa upp den i din smartphone i kassan för att erhålla rabatten. Du kan också använda följande rabattkod: 9982019090108 på intersport.se.

Välkommen till din närmsta Intersportbutik eller intersport.se!

*Erbjudandet gäller 6-10 mars på ord.pris, dock ej på cykel, presentkort, elektronik, föreningskläder/teamkläder eller beställningsvaror.